2013. december 1., vasárnap

Rémisztő történet (1. rész)

 Péntek 13.-a volt. Nekem az a szerencsétlen napom. Féltem, hogy mi fog velem történni. A szivem "ezerrel" ment. Félve voltam az ágyamban, a takaró alá bújva. Nem történt semmi estig.
Már boldog voltam.

De este.. nagyon ijesztő hangokat hallottam. Hallottam, hogy mondta valaki, hogy: Annaaa.. mély hangon. Sikítottam és rohantam a lámpához hogy felkapcsoljam . De nem sikerült. Akárhányszor kapcsolgattam, nem jártam sikerrel. Úgy éreztem hogy ott megfogok halni..
Kirohantam a konyhába, nagyszobába, de sehol nem működött a lámpa. Akartam szólni anyukámnak.. De nem találtam.. Aztán eszembe jutott, hogy este egyedül hagytak itthon. Én hülye! - mondtam magamban, miközben a homlokomra csaptam. Most már nagyon félek - mondtam megijedve. A barátnőm a szomszédban lakott. Át akartam rohanni, de nem találtam a kulcsot.. PEDIG ODA TETTEM A HELYÉRE!- KI VETTE EL? - kérdeztem. Ott ültem az ajtóban. Egyszercsak elaludtam. Reggel felkeltem. Minden csap folyt. Minden villany égett.. De még mindig nem taáltam a kulcsot. Szüleim nem jöttek haza! Most mi lesz?


Folytatom majd a 2. részben :D!!

Üdv: #Walaki 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése